Rezervistul

joi, 18 iunie 2020

PLECAREA ÎN VEȘNICIE A GL.BG.(RTG) STAN BĂDICĂ, Președintele Filialei Dâmbovița a Asociației Naționale a Vetaranilor de Război

Este posibil ca imaginea să conţină: unul sau mai mulţi oameni

Pe 17 iunie 2020, a plecat dintre noi, Domnul General de Brigadă în retragere Stan BĂDICA, Președintele Filialei Dâmbovița a Asociației Naționale a Vetaranilor de Război.
Născut pe 26 aprilie 1928, la 92 de ani a condus până în ultima zi această Asociație, fiind o persoană activă care a participat la toate activitățile organizate de Garnizoana Târgoviște, de Primăria Municipiului Târgoviște , de alte Asociații și Organizații.
A fost Cetățean de Onoare al Municipiului Târgoviște.
Pentru cei care doresc să-i prezinte pentru ultima dată onorul, trupul neînsuflețit al Domnului General este depus la capela bisericii Sfântul Nicolae de pe strada Rodnei din Târgoviște . Slujba de înmormântare și înhumarea va avea loc vineri 19 iunie.
DUMNEZEU SA-L ODIHNESCA-N PACE! SINCERE CONDOLEANTE FAMILIEI INDURERATE.
Acesta este mesajul domnului Sandu Ioan-Valentin, președintele ANCMRR Filiala Jud. Dambovita.


Mesajul REZERVISTULUI: Pe 8 septembrie 2001, după un eveniment petrecut la Mânăstirea Dealu dedicat aniversării a 500 de ani de la ctitorirea acesteia și comemorării a 400 de ani de la moartea lui Mihai Viteazul, eveniment la care a fost prezent și Regele Mihai, chiar la ieșirea din mânăstire, îndreptându-mă către oraș la volanul Daciei mele vechi, am văzut un colonel de infanterie care o luase pe jos. Bineînțeles că am oprit, și după lungi insistențe din partea mea, a acceptat să urce în mașină ca să-l duc în oraș. Aceea a fost prima noastră întâlnire. A fost un exemplu pentru mine și l-am admirat pentru dârzenia și puterea de muncă, prezența la activitățile oficiale, discreția și modestia de care dădea dovadă, în ciuda vârstei înaintate. Dumnezeu să-l ierte și să-l odihnească în pace! Condoleanțe familiei!

Un comentariu:

  1. Sunt atât de încântat, deoarece căsătoria mea ruptă a fost restabilită, iar soțul meu s-a întors după ce ne-a părăsit pe mine și pe cei doi copii ai noștri pentru o altă femeie. După 8 ani de căsătorie, eu și soțul nostru am fost într-o ceartă sau alta până când în cele din urmă m-a părăsit și s-a mutat în California pentru a fi cu o altă femeie. Am simțit că viața mea s-a terminat și copiii mei au crezut că nu-și vor mai vedea tatăl. Am încercat să fiu puternic doar pentru copii, dar nu am putut controla durerile care mă chinuiesc inima, inima mea era plină de dureri și dureri pentru că eram cu adevărat îndrăgostit de soțul meu. În fiecare zi și noapte mă gândesc la el și îmi doresc întotdeauna să se întoarcă la mine, eram foarte supărat și aveam nevoie de ajutor, așa că am căutat ajutor online și am dat peste un site web care sugerează că Dr.Wealthy poate ajuta să revină la ex. rapid. Deci, am simțit că ar trebui să-l încerc. L-am contactat și mi-a spus ce să fac și am făcut-o apoi a făcut o (Vrajă de dragoste) pentru mine. 28 de ore mai târziu, soțul meu m-a sunat cu adevărat și mi-a spus că îi este atât de dor de mine și de copii, atât de uimitor !! Așa că așa s-a întors în aceeași zi, cu multă dragoste și bucurie și și-a cerut scuze pentru greșeala sa și pentru durerea pe care mi-a provocat-o mie și copiilor. Apoi, din acea zi, Căsătoria noastră a fost acum mai puternică decât a fost înainte, totul datorită doctorului Rich. el este atât de puternic și am decis să împărtășesc povestea mea pe internet, încât dr. Vrăjitor, real și puternic, care mă voi ruga mereu să trăiesc mult pentru a-și ajuta copiii în vremea necazurilor, dacă ești aici și ai nevoie de Ex înapoi sau soțul tău s-a mutat la o altă femeie, nu mai plânge, contactează acum acest puternic turnător de vrăji. Iată contactul său: Trimiteți-l prin e-mail la: Cont: wealthylovespell@gmail.com, vizitați site-ul web http://wealthyspellhome.over-blog.com puteți să-l sunați sau să-l adăugați pe Whats-app: +2348105150446, MULTUMESC Dr.Wealthy

    RăspundețiȘtergere