Rezervistul

sâmbătă, 27 ianuarie 2018

13 ani fără Alin

Fostului meu subordonat, serg.maj. Andrei Alin și mamei lui, Lili Andrei
În urmă cu 4 ani, îi scriam doamnei Lili, mama celui care a fost Andrei Alin, singurul ei copil, decedat în ianuarie 2005, într-un accident, el fiind în misiune:
„Stimată şi îndurerată doamnă, niciodată, noi, foştii colegi ai lui Alin nu vom putea să vă alinăm dorul. Dar vom rămâne alături de dumneavoastră, mereu, aşa cum am fost în cei 9 ani trecuţi fără Alin!”
Astăzi, în ultima sâmbătă din ianuarie, este/a fost cel de-al 13-lea an când noi, cei câțiva colegi ai lui Alin care i-am rămas prieteni și după moarte, am fost la mormântul lui și l-am comemorat, creștinește, cu același preot, în tradiția ortodoxă, de față fiind, ca de fiecare dată, soția lui, cea care și-a pierdut dragostea, odată cu el, și mama lui, distinsa doamnă Lili Andrei, ale cărei riduri vorbesc despre suferința pierderii singurului copil, apoi, la relativ scurt timp, pierderii soțului, tatăl lui Alin, precum și a nedreptăților suferite. Alte cuvinte sunt de prisos.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu