Rezervistul

vineri, 21 aprilie 2017

Servesc Patria!


Vă dăruiesc poze de o calitate excepțională!
Nu-s ale mele, dar am acordul proprietarului.
Nu vreau să vă plictisesc, de aceea, nici nu mai enumăr toate cele jdemii de asociații, sindicate, societăți, cooperative, SRL-uri etc. în care ne-am divizat.
Eu fac parte din una singură, A.N.C.M.R.R. care este o structură asociativă, constituită prin liberul consimţămînt al cadrelor militare în rezervă şi în retragere, provenite din Ministerul Apărării Naţionale, care are structuri în toate cele 41 judeţe ale ţării şi în sectoarele Capitalei.
Asociaţia Naţională a Cadrelor Militare în Rezervă şi în Retragere „Alexandru Ioan Cuza”, persoană juridică de drept privat, de utilitate publică, independentă, democratică, apolitică, nonprofit şi deschisă.
Deviza Asociaţiei: ,,PATRIE, ONOARE, DEMNITATE’’.
Nu e o coincidență faptul că motto-ul blogului meu REZERVISTUL este
,,PATRIE, ONOARE, DEMNITATE’’!
Servesc Patria!
Col. (r) Trofimov Ifim





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu