Rezervistul

sâmbătă, 28 martie 2015

Autodenunţ


Dacă nimeni n-o face, atunci o fac eu!
Câteva întrebări îi frământă pe toţi prietenii mei, ca să nu spun că pe toată lumea:
- De unde are Ifim Deltă?
- Cum a intrat în posesia ei? 
- Cine l-a mituit? 
- Cum s-a putut da o asemenea şpagă?
- I-a fost adusă într-o pungă, sau în mai multe?... şi aşa mai departe.
Mi-e greu să răspund.
- Bine, dar de ce te autodenunţi?
- Am auzit nişte vorbe pe scară...
- Da, da până la...
- Ştiu eu mai bine, vorbele duc la bârfe, care duc la zvon, care e ca şi cum ar bate clopotul de la Patriarhie. 
- Da? Tot nu se justifică autodenunţul. Ce-ar fi dacă şi preafericitul...
- Nu mă interesează... Mă autodenunţ ca să fiu sigur că Delta rămâne doar a mea!
Rezervistul







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu